another day in this boring thing called life

jag var inte i skolan idag, men jag tycker att fyra av fem dagar ändå var rätt bra presterat av mig. och sen var dagen helt onödig egentligen, utvärdering, film och sen skulle vi få omdömen från allt vi har jobbat med. och jag är ju inte ens klar med det. snön är fortfarande kvar </3 åkte in till stan och sprang runt och letade efter vinterskor, men det gick inte så bra. får ta upp jakten någon annan dag. istället köpte jag soundtracket till mamma mia, tänkte ge den till min mormor eftersom att hon är bäst. knästrumpor och en klänning som jag blev kär i direkt. ska nog ha den på nyår. woho. passade på att köpa kortare stavar till både läpp och tunga med.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0