SCOOOOOORE!

hallelujah moment, eller nästan. lyckades försova mig imorse, kom till skolan nästan tjugo minuter sent och rafsade ihop provet stressad som jag var. redan innan lunchen var dem rättade och jag fick höra resultatet: ½ poäng från alla rätt!! det är helt underbart. jag satt och knåpade ihop anteckningarna igår, läste igenom dem imorse på bussen och fick nästan full poäng :D glad jessica.

sen är matten inställd för att de nationella provet håller på att bli rättat, underbart. det skulle blivit håltimma men vi har demokrati på programmet och övertygade vår lärare att vi skulle få göra coopertestet tillsammans med den andra klassen. så dagen blir en timma kortare!

det negativa är att demokratikursen som jag skulle ha i indvalet tydligen är inställt. så nu måste vi gå och välja en ny kurs, det står mellan svenska c, psykologi a, filmkunskap eller internationella relationer. och sen har jag fortfarande ångest för att jag inte läser engelska c utan två andra engelskakurser istället. ojoj.

tror att jag ska ta det relativt lugn idag när jag kommer hem, kanske börja skriva på anteckningarna till teoriprovet i idrott som är på måndag. vi har sju stycken saker kvar, sen är det sommarlov!

kommentarer
Postat av: Anonym

svenska c handlar ju mest om att hålla tal och redovisa osv, och det är ju ganska bra att ha ckurser =D

2008-05-12 @ 15:30:39
Postat av: Anonym

psykologi låter betydligt mer spännande än svenska c!

2008-05-12 @ 20:48:44
Postat av: jessica

psykologi är intressant, men jag vet inte om den är tung eller inte. orkar inte ha en tung kurs :/

2008-05-12 @ 22:04:37
URL: http://jessecupcake.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0