peppad till tusen

image17
MINST SAGT!
detta året ska festivalen bli bäst, inte som arvika förra året, katastrof.
jag ska må bra och vara minst lika peppad som jag är nu.
jag känner för att hoppa runt i sängen av glädje haha.
att få spendera några dagar med de bästa personerna i världen och dessutom se bra artister är oslagbart, och alla coola kids ska dit vilket betyder att man får träffa folk som man inte träffat på länge och träffa folk som man aldrig träffat förut :D det enda jag är orolig över är att se skabbig ut. jag är inte bra på sånt. jag är skitful utan smink och sånt. så vi får se hur det går, förhoppningsvis är jag blond tills dess - alltid nått! som sagt, jag är extremt peppad till tusen. det känns bra. det kommer att gå bra. vare sig min bejbi kan följa med eller inte.

imorgon ska jag nog träffa jennie, och det är också lycka. <3

kommentarer
Postat av: Sandra

See you there söto!

2008-05-28 @ 18:44:24
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0