nu skall jag berätta om mina bravader

finurlig rubrik, inte sant? haha, till saken,
solen lyste när jag vandrade till bussen imorse och himlen var blå, hade naturkunskap och vi redovisade lite växthuseffekten för att få igång en debatt var det tänkt - men det hände väl inte direkt, sen var det engelska och vi fick tillbaka våra nationella prov. ångesten kröp runt i magen när jag lite motvilligt tittade på resultatet. hade förväntat mig sämre, men med 9 på reading&listening, 9 på speaking och 10 på writing så var jag ganska nöjd! summan blev 9,25/10 vilket inte är så hemskt. så nu kan jag släppa det! sen kollade vi på frankenstein och sen slutade.

fast jag och madde satt kvar och förberedde inför redovisningen i stresshanteringen som förhoppningsvis kan skänka ett mvg till oss båda med tanke på tidigare prestationer.

nu ska jag bara sätta mig och förbereda en powerpoint, woho.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0