lovely!

imorgon är jag ensam hemma, underbart!

finns inget bättre än att vara ensam hemma, kunna springa runt hur som helst i huset, leta i skafferier efter det ena, i badrumsskåp efter det andra. titta på tv där uppe eller där nere, baka utan att bli störd i köket. ha på musik på högsta volym, dansa runt i rummet.. you name it! härligt säger jag. och pengar till mat, lovely, frågan är väl bara vad.. hmm! de litar inte på att jag kan laga egen mat, vilken jag inte kan. makaroner och kycklingköttbullar är väl inte imponerande.

lite tid för mig själv imorgon alltså. andas ut. ah.

snart kommer nog ett inlägg om lite filmer. (:
kollar ju väldigt mycket på både film och tv-serier, så varför inte blogga om det med? har en liten dröm. notera liten, att recensera film och diverse. trots att jag inte vet vad jag vill göra. men film är ett intresse i alla fall. så se fram emot att få se lite fler inlägg om film!

kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, håller med om det där att vara ensam hemma!
Det är verkligen hur skönt som helst, och jag kan lova att jag passar på att njuta även om det bara handlar om en halvtimme eller 45 minuter.

2008-05-06 @ 17:14:14

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0