impuls.

jag har aldrig varit särskilt impulsiv i mina beslut.
nästan alltid tänkt efter innan jag gör något.
funderat länge och undrat om det är värt det.
om jag kan ta konsekvenserna.

fast jag är så sjukligt sugen just nu på att slänga i avfärgningen som jag köpte idag. fast jag är lite rädd hur håret kommer att se ut sen. brunt kanske, eller orange, eller gul. blond ska jag bli i alla fall, men jag funderar på att införskaffa l'oreals silvershampoo innan jag gör något annat. så att man är lite förberedd. men just nu ligger det två blekningar och en avfärgning på sängen och suget är på topp.

kommentarer
Postat av: Anonym

varför säger du sjukligt 24/7?

2008-05-08 @ 20:17:09
Postat av: jessica

varför bryr du dig? eller ah förlåt. jag ska börja säga något annat. bara för att du ska slippa bry dig. slippa lägga din ork på något sånt. jaja.

2008-05-08 @ 22:29:50
URL: http://jessecupcake.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0