drömmar

och jag fortsätter att ha de mest vrickade drömmarna

häromdagen drömde jag att charlie hade fått en hjärntumör och inte kunde göra något åt det för att det var för dyrt på sjukhuset och att vi åkte buss i mölnlycke, eh. och jag hade tatuerat mig, hade tatuerat in mitt namn och så stod det typ mästerverk eller något, och ett stort fult klumpigt hjärta. självklart ångrade jag det något otroligt. och sen var jag plötsligt tillbaka på min gamla skola i skyhöga klackskor och vi var inne i syslöjdssalen och sydde av någon konstig anledning. drömde att en av mina bästa kompisar hade varit otrogen mot sin flickvän med, och ibland tror jag att det är verkligt och blir helt förvirrad

jag fattar inte vart allt kommer ifrån
snart blir det att dyka ner i sängen som jag inte sovit i på några dagar
och troligtvis drömma något skumt

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0