äntligen lördag

skönaste dagen på veckan. vaknade runt halv ett,
gick upp och möttes av tre små lurviga vovvar. <3
sen tog jag mig en sväng ner till allum och köpte skorna som jag dreglade över igår, sprang även in på ica och handlade ett till paket slingblekning ifall det inte räcker. tänkte nämligen bleka håret idag, det har gått en vecka nu. och jag hoppas att det blir gult. i övrigt borde jag väl plugga lite, får se om det blir av, sen kommer det gäster och vi ska äta grillat. mums! annars blir det bara att slappna av och ta det lugnt. det kommer ett dubbelavsnitt av csi och brottskod: försvunnen idag som jag är sugen på att se.

image12
klacken är bara 3 cm så jag kan gå hyfsat i dem :DD

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0