ännu ett ointressant inlägg

känner mig slut på det mesta, ork särskilt.
och då blir det väl ett sånt här inlägg.

jag vaknade imorse runt sex, trots att alarmet inte ringde då. valde att sova lite till och tio i sju kommer pappa in och frågar om jag är vaken. har inget minne av att hört alarmet, inte igår heller. sover utan att vakna upp och somna om, men det är just det på morgonen att jag inte hör alarmet eller att jag inte kommer ihåg det om jag nu har hört det. lite läskigt. tror att det beror på tabletterna. gjorde mig iordning lagom snabbt, skyfflade in mjölk och flingor i munnen och gick till bussen. naturkunskapen var ganska givande, vi är relativt klara inför debatten nästa vecka. på engelskan såg vi på frankenstein och jag somnade nästan. svenskan var inte så givande men jag bestämde mig för att jag skulle läsa gullivers resor under sommaren och fundera på vad som är fel på människan. yay.

sen var vi hos läkaren, bara pratade om hur det hade gått med tabletterna. och det har ju gått bra hittills. är faktiskt lite rädd för att det ska bli dåligt, biverkningarna kan göra en mer självdestruktiv och så de första veckorna. så jag får se upp med det. men än så länge är det ju najs. förutom att jag känner mig lite allmän frånvarande, lite flummig, inte så skarp i huvudet. men det kanske inte beror på tabletterna. har haft ont i halsen idag med.

jag borde plugga men jag orkar inte.


kommentarer
Postat av: Emma

jag tror inte att det beror på att du äter tabletter, att du inte minns ditt alarm, that is. För jag är med om samma sak typ varje morgon och jag äter inget speciellt läkemedel :P skulle snarare tippa på att det beror på att man inte är riktigt medveten om vad man gör eftersom man nästan sover

2008-05-20 @ 18:20:32
Postat av: jessica

svar: fast grejen är ju den att jag nästan alltid brukar vakna av det. ställer t.o.m två alarm, vaknar av det ljudlösa med! men de senaste dagarna har jag inte reagerat, eller ja, jag minns det inte iaf.

2008-05-20 @ 18:32:56
URL: http://jessecupcake.blogg.se
Postat av: wuh

Jag blev lite seg och halvflummig den första tiden när jag började med mina tabletter. Det bör lägga sig när din kropp har vant sig vid dem.

2008-05-20 @ 19:21:34
URL: http://shinawnt.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0