ambitiöst jessica

vi stannade kvar ungefär tre timmar i skolan idag,
bara för att redigera klart ett inslag. ganska duktigt tycker jag!
fast självklart spenderades en halvtimme till att springa fram och tillbaka mellan mac-salen och diverse mediarum, och leta reda på ettor för att få tag på en hårddisk. vår lärare räddade oss dock! woho! imorgon ska vi spela in i studion och hoppas på att allt blir klart.

jag är förövrigt helt slut idag
ont i fötterna och nacken

jag borde plugga som vanligt
men jag pallar inte som vanligt
ska iaf skriva ut naturkunskapen och skriva till lite samt försöka fixa anteckningar till idrottsprovet som jag ändå inte kommer att göra på måndag.

over and out

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0