15:30

imorgon, blir det att kolla upp anti-depressiva och det där.
jag är inte särskilt peppad inför det. men jag antar att jag måste testa.
jag orkar inte må dåligt. har mått dåligt i snart en hel vecka,
aktivt dåligt menar jag då.

och jag orkar inte med alla andra människor.
jag vill bara stänga in mig någonstans, utan intryck.

idag har jag frusit/svettats om vartannat,
vet inte om det spökar psykiskt eller fysiskt.

och nej, jag hatar inte alla människor som tror på någon gud, det är bara inget för mig, folk får tro på vad de vill. men jag ser inte hur folk kan tycka att mänskliga rättigheter inte kommer före. det är det som jag har problem med, inget annat. förutom människor som försöker köra ner religion i halsen på andra så att de kan bli räddade och förlåtna av gud för att de har syndat.

och blondinbella får se ut hur hon vill, tycker dock inte att hon borde pryda alla tidningar och tv-program när det enda hon har gjort är att vara född i rätt familj och startat en blogg som hon tjänar pengar på. visst, ascoolt. men särskilt meningsfullt är det inte. påstår heller inte att hon är ointelligent, men come on. hysteri.

+ orka ta allt på så blodigt allvar?

kommentarer
Postat av: pörsy

blodigt allvar? tänkte bara att du kanske ville ha lite respons på det du skriver i din blogg.

2008-05-14 @ 20:01:27
URL: http://steplightlystayfree.wordpress.com
Postat av: Anonym

hej(:

jag vet inte riktigt vart jag ska börja
men jag ville bara säga att jag älskar din blogg
du skriver så bra och så är du riktigt smart
du skriver sånt som jag ibland bara vill skrika ut
men jag kan inte
det är nästan som du tar orden från min mun
när jag läser din blogg känner jag mig inte lika ensam
du är så smart
jag känner mig verkligen som en stalker när jag skriver det här
men ja

jag ville väll bara säga det här så du vet att din blogg verkligen uppskattas
förresten så bevakar jag dig på bdb också! (vet inte om jag förstörde allt nu)

aja, sköt om dig!
du förtjänar det bästa

2008-05-14 @ 22:24:08
Postat av: jessica

till anonym: jag uppskattar verkligen såna kommentarer, att folk gillar det jag skriver och att de förstår - vare sig det är positivt eller negativt. tack :)

2008-05-14 @ 22:48:15
URL: http://jessecupcake.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0