leave out all the rest

vaknade väldigt tidigt imorse och mamma kom springande med hostmedicin. hostan vägrar ge sig. men jag hoppas på att det går över till nästa vecka då jag ska börja jobba!

var på informationsmöte igår, fick även skriva under avtal och få ett personalkort så att man kan komma in på liseberg och lite sånt. kommer tjäna ungefär 82 kronor i timmen, sen kommer det ju till ob-tillägg och semesterersättning. så i slutändan blir det ju en del. (: har skickat in en blankett för skattejämkning så att jag får behålla så mycket som möjligt. kommer att jobba hela sommaren. var meningen att jag skulle vara ledig under vecka 28 men de ville att jag skulle jobba då med! det kommer att bli kul.

imorgon ska jag på utbildning, eller bredvidgång som det tydligen kallas.
nervöst!!


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0