jag vill inte att det ska vara sant

det är för overkligt, ofattbart..
sånt händer inte.

jag önskar att jag kände dig bättre. att vi hade träffats oftare. det var ett år sedan sist. jag hade hört från mormor att du inte mådde så bra. men jag fattade väl inte hur det verkligen var, om någon gjorde det. de andra hade lite mer koll. man blir arg. det ska inte vara såhär. det ska inte hända. du var min favoritkusin. fan. jag önskar att jag hade kunnat göra någonting. att andra hade kunnat göra någonting. allt är bara orättvist.

och livet ska fortsätta


kommentarer
Postat av: A

Fan vad jobbigt. Livet är orättvist, så sjukt orättvist.

2008-06-03 @ 17:31:08
URL: http://aadvertisingspace.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0