jag sprängs

rastlösheten bubblar över

sommarlovet har varat i ungefär 8 timmar hittills,
och jag gnäller redan om att "det finns inget åå göööö"
hur ska jag klara mig hela sommaren?

läste ut sushi för nybörjare förut, fick en ny bok av mamma,
börjar på den imorgon. blir väl att sola då med.
och sen har mitt fritidskort gått ut så jag är fast i partille.
kanske går en sväng till allum och letar bikiniöverdelar,
klänningar och diverse linnen och sånt.

sen - förutom att häcka framför dator alternativt tv - så kan man träna. något jag tänkte försöka få igång i sommar så att det blir en vana och inget plågsamt som tidigare. nu har jag ju tid! en dag till, sen fyller jag år och då händer det lite mer. frisör, få paket, charlie kommer, packa till hultsfred och sånt. så fram tills dess kan jag nog hålla mig lite sysselsatt. men det känns för tidigt att börja packa nu.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0