i'm creeping your way, and these sheets aren't stopping me.



imorgon är det den första officiella dagen på jobbet!
kommer att stå i godishjulet precis som i onsdags, och förhoppningsvis jobba med någon som är social och trevlig, vilket de flesta faktiskt är som jobbar på liseberg! men så att jag inte känner mig ensam. kommer vara tvungen att stänga imorgon med, och då får det faktiskt vara någon mer i hjulet. får se om jag äter något där imorgon. fick pengar av mormor idag när vi var ute och åt på la sombrita - en spansk restaurang som ligger vid linné. så i värsta fall kan jag köpa något i caféet om det inte finns något gott i personalmatsalen. ska jag vara ärlig så är jag skitnervös för att gå dit imorgon. jag får försöka jobba på att prata lite mer med folket där och sånt. menmen, första dagen!

ska väl ta och se en film eller något, och sen sova (: jobbar från 15:00 till 23:15 imorgon. och hoppas på att vinna en auktion på tradera som mamma får hjälpa mig med eftersom att den slutar när jag är på jobbet! aja, over and out (: sov så gott alla som läser <3

kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker, och då menar jag inte vacker utan UNDERBART vacker, nästan så jag får ont i ögonen när jag tittar på dig..

2008-07-07 @ 12:16:45

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0