första dagen på jobbet!

officiellt that is! och det gick asbra!

började jobba vid 3, råkade gå lite fel när jag skulle till spelet, från spindeln. men annars gick det ju bra! :D så jag stod i godishjulet hela dagen, borsett från mina tre raster då. de som jobbar på liseberg är jättetrevliga och jag fick stå med en tjej idag som var otroligt hjälpsam, och gick igenom saker. då blir man glad! fick även stänga för första gången - låsa in växelkassa, låsa in myntpåsar som ligger i blå påsar, räkna ut resultat, lägga säkerhetspåsarna i vagnen som jag sen fick ta med till centralkassan. det är en del som man ska hålla koll på, men det gäller bara att få in det på rutin :)

imorgon jobbar jag 10:45-21:30 vilket innebär att jag antagligen ska öppna spelet! kommer att stå vid filmhjulet, men folk är så hjälpsamma och snälla så det ska nog inte vara några problem. sen står det alltid i pärmen vad som ska göras. fick ta betalt av en hund idag, och det var det gulligaste jag sett. jag blev helt "awwwww", hunden tappade tjugolappen några gånger och fick göra om, men ååhhh. helt underbart.

har lite ont i fötterna och ryggen, men jag ska snart gå och lägga mig och sova några timmar innan jag måste upp för att göra iordning mig och åka och jobba igen! sen är jag ledig onsdag-torsdag, ska försöka göra klart min rapport då som sagt.

vann förövrigt auktionen på en turkos adidasjacka med hjälp av mamma, woho!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0