först vill jag bara påpeka..

..att jag är väldig tacksam för kommentarer!
både positiva och lite mindre positiva,
att få respons är guld värt. och det kan förgylla ens dag!
så ett stort tack till er som läser :)

sen ska jag väl beskriva dagen. lyckades somna igår trots att jag hostade upp mina lungor lite till och från. när jag vaknade var jag helt slut. gick upp tjugo i sju, fixade mig och allt sånt. åkte till liseberg och gick på service utbildning mellan 9.00-14.00 som var ganska kul! handlade om att lära sig bemöta folk, att vara trevlig, fick gå en liten parkvandring så att vi lär oss vart toaletter, bankomater och sånt ligger. så det var lärorikt. :)

i slutet började dock migränen spöka, jag hostade och nös lite då och då och snörvlade väl en hel del. underbart att vara förkyld. vädret är molnigt och det är typiskt svenskt. känner mig halft död, men det ska väl gå över någon dag. 450 kr får vi för utbildningen vilket är najs. måste bara kolla hur man fixar det när det är informationsmöte på måndag.

jag ska ju nämligen jobba på liseberg och deras lyckohjul :) kommer mest stå vid olika chokladhjul. och nästa onsdag är det utbildning inom det, och så måste jag ju lära mig skjuta femkronor sådär snyggt som de gör. ser fram emot att få jobba och tjäna pengar. träffa människor och allt sånt! börjar jobba på riktigt om två veckor.

betygen ramlade ner i brevlådan idag, och det var väl ingen överraskning hur det skulle se ut bortsett från betyget i samhällskunskap b, som måste ha blivit fel eftersom att jag ska få vg och inte g - det har inte ens varit på tal. måste maila min klassföreståndare och även påpeka att min lärare inte har skrivit in betyget för samhäll a heller.

hoppas att alla har en bra dag, jag uppdaterar kanske sen. ska bättra mig!

kommentarer
Postat av: Linnéa

Verkar vara riktigt nice att jobba på liseberg ^^ man kanske kikar förbi ngn gång i sommar :D

2008-06-19 @ 22:06:59
URL: http://obscure.bilddagboken.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0