jag råkade sova lite länge idag

det var ju meningen att jag skulle skriva klart min rapport idag
men istället vaknade jag klockan 17:35 av att telefonen ringde
så det är väl inte så svårt att gissa att det inte blev av?

just nu sitter jag och väntar på att min fina adidasjacka ska komma på posten, vilket den förhoppningsvis gör idag eller på fredag. och sen längtar jag efter mina t-shirtar. men det dröjer väl minst en vecka till. om en kvart ska jag se crowned, på tv3. jag älskar såna serier som är lite dumförklarade. tillsammans med en skål popcorn var det tänkt. har tappat 1,5 kg denna veckan. vilket inte är så dåligt, men jag måste fortsätta äta ändå.

måndag den 28e juli ska jag och förhoppningsvis ett par stycken till, åka till liseberg! kul att vara på jobbet på sin lediga dag? haha. men jag ska ju åka lite saker och sånt istället för att stå och ta pengar av folk och le tills man får ont i kinderna.

kommentarer
Postat av: Kristina

Får man fråga hur mycket du väger?

2008-07-03 @ 21:09:16
Postat av: jessica

jag väger typ 59 kg!

2008-07-05 @ 01:21:33
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0