idag mår jag skit

redan imorse när jag vaknade kände jag att dagen skulle gå fel. och visst hade jag rätt!

jag valde ändå att gå till jobbet och vara ansvarsfull och duktig som man ska vara när man håller på att bli vuxen. ingen sovmorgon här inte. kom till jobbet och allt var som vanligt, började dock få ont i magen. öppnad hus&hem - fyfan. hoppades på att så lite folk som möjligt skulle spela eftersom att lagret var rörigt. de första två timmarna gick och sen fick jag lite rast. sen var det dags igen för nästa pass och stressen smög sig på. trots att det inte var så mycket folk började allt gå neråt, stress, ångest, ont i huvudet och konstig ont i magen. blev inte bättre efter att jag hade ätit heller. massa stjärnvinster som fanns i skyltningen fanns inte på lagret och jag fick bland annat klättra upp på en stege och klippa ner några grejer så att folk kunde få det som de ville ha. sen skulle jag ju göra vinstbeställningen som jag inte hade en aning om hur jag skulle göra med tanke på att jag aldrig stått i hjulet innan och aldrig kommer göra det heller. fick i alla fall hjälp med det innan jag slutade.

nu är arbetsveckan äntligen över och imorgon åker jag till västerås och hoppas på att magontet ska försvinna. mamma tror att det kan vara magkatarr eller något med tarmarna. vem vet.


kommentarer
Postat av: Parre

Jag hoppas du snart mår bättre. /:

2008-07-20 @ 17:06:00
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Elina

Du borde kolla in enibas.blogg.se. Hennes blogg är skitbra! Man fastnar verkligen för den.

2008-07-24 @ 08:41:46
Postat av: sara

krya på dig



kom å rösta fram vinnaren i modell för en dag tävlingen=)

2008-07-24 @ 21:21:58
URL: http://flippaut.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0