every inch of me is bruised

varje gång jag tittar ner på benen så hittar jag ännu ett blåmärke. just nu har jag mest massor av små pluppar till blåmärken, och när jag räknar får jag det till tolv stycken. vart de kommer ifrån har jag absolut ingen aning. förutom ett av dem som jag fick när jag hoppade ur sängen - bara jag kan lyckas med det.

arbetsdagen är slut, så är också veckan. nu har jag äntligen mina två lediga dagar som jag längtat efter. idag jobbade jag ju från två på dagen till halv ett på natten. inte det ultimata, särskilt inte när värmen bara stiger och stiger. men jag har ju de bästa arbetskamraterna, så det gjorde inte så mycket :) räkningen gick lite långsamt dock.

imorgon är jag alltså ledig och ska antagligen sola en del så att jag får lite mer färg. :) och på måndag blir det liseberg och jag längtar så!

kommentarer
Postat av: Sannornas reklamtjej

Vinn ett supersnyggt halsband hos Sannorna!

Enkla tävlingsregler.



Kika på tävlingen här: http://sannornas.blogg.se/2008/july/tavlingsdags.html

2008-07-27 @ 01:31:15
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: "anonym" :3

samma sak har hänt mig(det där med blåmärkena)

vaknade på morgonen och hittade sju blåmärken på benen och två på armarna. har hört att det finns en sjukdom som gör att man får blåmärken eller nått och det gav mig lite panik och dom dyker fortfarande upp lite ibland o_O

2008-07-27 @ 20:58:42

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0