ännu en låååååång dag.

jag kunde nästan inte somna igår, kom hem vid två eftersom att jag slutade jobba halv tolv, och sen skulle ta bussen som var fullproppad med gamlingar som hade sett bruce springsteen, mamma och pappa bland annat! somnade nog inte förrän vid fyra. och sen skulle jag upp vid tio, fast det blev elva. mamma väckte mig med en puss på foten och sa grattis på namnsdagen. fick släpa mig upp ur sängen och gick till bussen trekvart senare.

själva dagen gick rätt fort förbi, jobbade 13:00-22:00 i snackshjulet och fick dela ut ganska mycket vinster. var även en duktig tjej och fyllde på med nya kartonger hela tiden. när kvällen kom började det regna. en helt okej dag, ganska lång, det negativa är väl att jag har ont i fötterna och att de kliar något otroligt och har gjort sen igår.

nu är det måndag, och jag åker till charlie vid fyra och kommer hem på onsdag. ska antagligen inte jobba något i veckan, om de inte ringer och överraskar mig!

nu är jag trött och ska sova om ett tag. god natt!

kommentarer
Postat av: Fanny

naw, söt mamma :D

2008-07-07 @ 02:09:34
URL: http://troublewhore.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0