alltså, vaaaa?

det är väl orden som snurrar i mitt huvud just nu.
låg och kollade på in bruges, och hörde att mobilen ringde.
svarar och vet inte exakt vad jag gör, massa killar som snackar.

sen fortsätter jag att bli telefonterrad och får massa sms där det står:
"fan va sjukt at du har nummer vet du vemm ja e du e fan snyggast"
"men seri förlåt att jag ringer sent men du e sötaste emot"
"du e inte dålig jämfört med andra hlr va gör du"
"absolut hah du e väldigt good looking"

det är en av killarna i min klass tydligen, eller någon i parallellklassen i guess. var i alla fall hemnumret till en av dem. haha, vad gör man liksom? väldigt underhållande må jag säga. jag kan inte sluta skratta. liksom, VA?

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0