woooot?

imorse väcktes jag av mina alarm på mobilen men struntade tydligen i dem, för jag fortsatte sova lite, sen vaknar jag av att mobilen ringer. och att den börjar vibrera. inte ofta min morgon startar så. först ringde mamma och frågade om hon skulle köra mig till skolan - sure thaang, tänkte jag. sen fick jag ett sms av pörsy - precis som jag hade drömt!! hon skulle inte på multimedian så jag smsar madde och hon sa att den antagligen är inställd. så woho, ingen skola! för samhällsarbetet har jag inte gjort klart. fick sms av folktandvården med, ska dit på torsdag. och sms av min ena klassföreståndare - "hej, hur är det? fickmaill av Ann idag att du kan få mvg om du gör listening och writing imorgon" - så imorgon blir det skola och i alla fall försöka!! english certificate har jag mest frånvaro i men ändå chans på mvg, stört.

istället har jag hunnit duscha, övningsköra till återvinningen och nu väntar jag och mamma på att degen ska jäsa så att vi kan baka lussebullar! sen ska jag nog ner till allum och köpa de sista julklapparna och sen måste jag jobba.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0