dags att ta sig i kragen

nu är det bara två veckor kvar,
sen är det jullov. och efter det är det vårtermin.
och sen tar man studenten.
dags att satsa lite.

har inte varit så extremt produktiv. men jag har i alla fall börjat och skrivit på texten till kreativt skrivande, plus att jag har gjort klart en caselogg. funderar på vad som är viktigast att börja med. det är äckligt mycket att göra. innan onsdag ska jag i alla fall ha gjort klart hemtentan i religion och ha skrivit anteckningar till svenskaprovet. sen jobbar jag torsdag till tisdag, så jag kommer ju inte hinna plugga så mycket >_<

kommentarer
Postat av: Michelle

SÄG TILL om du behöver hjälp :*

2008-12-07 @ 20:57:27
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0