bangkok dangerous, the duchess & eagle eye

ännu mera film

bangkok dangerous med nicolas cage. jag är inget stort fan av honom. filmen var helt okej, average. lite bra action då och då, men själva historian var typisk och slutet var.. jag vet inte. kasst? han ska alltid spela tuff kille som aldrig blir skadad osv. ne, det finns bättre filmer att se än denna.
betyg: 2/5



the duchess
med keira knightley. fantastiska kostymer och hår. allting. hon spelar väldigt bra och övertygande. gillade filmen very mucho. jag orkar inte förklara vad den handlade om. men den var värd att se.
betyg: 4/5 (stark 4:a)

eagle eye
. när jag satte mig för att se denna hade jag ingen aning om vad den skulle handla om. efter första scenen lyckades jag dock lista ut lite. den kändes rätt typisk amerikansk med presidenter och fbi och superdatorer och terrorister, fast med en twist. båda får samtal från en kvinna och så ska de följa massa instruktioner. basically. bra film. men väldigt amerikansk.
betyg: 3,5/5 (tror jag)

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0