satan i gatan vad jag är trött.

har varit trött i en hel vecka nu, konstant. förutom igår. då var jag inte så trött. fattar inte hur jag ska klara mig ett år till. det är fan omänskligt att vara uppe före klockan tio på morgonen. att behöva gå upp efter sex för att ta bussen tjugo över sju är en mardröm. :( jag är långt ifrån en morgonmänniska, och många gånger var det det som ökade på min frånvaro. och nu när hösten är påväg och mörkret kommer smygandes, är inte den kalla vintern långt ifrån. då kommer det bli ännu svårare att ta sig upp ur min varma säng.

imorgon har vi multimedia, svenska och sen har jag samhällskunskap c tillsammans med de som inte ville ha multimedia b eller matte c. suger ganska lagom att vi har 50 minuters rast mellan svenskan och samhällen.

nu tänkte jag lägga mig i sängen med någon film, antagligen en av disneyfilmerna som ligger och väntar. dumbo, djungelboken, herkules och aladdin! sen ligger landet för längesedan 2 där också. vi får väl se. har inga andra filmer att se på, så ni får gärna tipsa om några sevärda!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0