nip/tuck


och plötsligt tog det slut. hela sommaren har jag väntat på nya avsnitt av alla serier som jag följer - och det är en hel del, men eftersom att de flesta har uppehåll så tänkte jag att jag skulle börja med ännu en serie. bestämde mig för nip/tuck och blev inte besviken, fick ner alla fem säsonger och har under sommaren fått tiden att gå lite snabbare. och nu är det slut. såg nyss det sista avsnittet av serien, som finns ute. och det slutade minst sagt oväntat. dramatiskt as always. så om ni behöver en ny serie att se på rekommenderar jag den! det blir aldrig tråkigt och nya oväntade saker händer hela tiden. ganska mycket sex i dock, och operationsbilder. så om ni är finkänsliga så ska ni nog tänka er för innan. bra skit.

kommentarer
Postat av: wiiie

tänkte bara tipsa om några serier (:

jag följer ganska många, och alla är bra!

prison break, heroes, lost, dhw, dexter, gossip girl, ugly betty, antm, project runway, SYTYCD, chuck och journeyman. sen i sommar så har jag börjat kolla på weeds, one tree hill och nip/tuck!

har kanske glömt någon/några men tänkte som sagt bara tipsa lite :3 alla är värda att se!

2008-08-23 @ 20:08:58
Postat av: jessica

jag följer väldigt många jag med. prison break, dexter, heroes, californication, kyle xy, la ink, skins, pushing daisies, dirty sexy money, cashmere mafia, antm, dhw, grey's anatomy, gossip girl, how i met your mother, big shots och nip/tuck :) så när alla väl börjar kommer jag ha en del att se.

2008-08-23 @ 20:47:47
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du sett Journeyman? Är den bra?

2008-08-24 @ 22:00:17
Postat av: jessica

jag har sett journeyman men tycker inte att det är särskilt bra

2008-08-24 @ 22:38:43
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0