jag vill ju bara sova bort dagarna

istället för att gå till skolan. det är inte kul att gå upp klockan sex på morgonen, inte för att jag gjorde det idag. jag gick ju upp kvart i sju. och när jag väl somnade tidigt igår, så vaknade jag några gånger under natten och drömde skumma drömmar som vanligt. dagen kändes lång även om den inte var det. började med hulesärken, vi fixade iordning vår station och sen väntade vi på att klasser skulle komma. var ganska kul att se på faktiskt. sen när det var slut så började vi med filminspelningen som gick fort och som var askul. jag lyckades hålla mig från att skratta när jag skulle skådespela för det mesta. sen gick vi hem vid klockan två. fast det kändes som om klockan var fem. nu är jag bara väldigt trött och skulle kunna sova hela dagen.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0