jag orkar inte komma på någon rubrik så det får vara

andra riktiga skoldagen och jag funderade seriöst på att skolka. men till slut steg jag upp ur min varma säng och började göra mig iordning för dagen, en halvtimma innan jag skulle gå till bussen. somnade gott igår till herkules, hann väl se ungefär 50 minuter innan jag däckade. vaknade vid två på natten och stängde av datorn för att sova lite till. hostandet fortsätter, inget bättre alls. jag hostar både dag och natt, sån rethosta typ, tills man vill spy och är helt tårögd.

första lektionen var nästan två timmar multimedia, vi fick leka i photoshop. sätta en coca cola-burk i sinatras hand, och sätta en kamel i öknen med en gitarrspelande apa på, fast jag tog en banjo istället. sen efter lunchen hade vi en timma ganska onödig svenska, fick veta att vi inte behöver lämna in uppgiften förrän den 23:e september vilket är asskönt. sen blev det håltimma innan vi skulle ha vår första lektion i samhällskunskap c, med en ny lärare. hon verkade helt okej. lite sämre var ju att två personer som inte är särskilt brighta i huvudet hade valt kursen. sen skyndade jag mig iväg till bussen som precis började backa ut från terminalen, sprang lite och busschauffören var snäll nog att stanna.

och nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0