idag spricker jag nästan av glädje

släpade mig upp imorse och fick pappa att köra mig till jobbet, det var lite segt i början men sen gick tiden sjukt fort och plötsligt var det dags att gå hem! jag flög ut från plopp och var jätteglad. det är jag fortfarande! allt känns så underbart idag, första dagen på lovet då jag ska ut, och att det är med sanna och sandra gör det bara ännu bättre! har ledigt i två dagar och sen är det sista veckan innan jag börjar skolan och går sista året på gymnasiet! helt sjukt.

är jätteglad att några har svarat på mitt senaste inlägg, tack så hemskt mycket :D men ja, man borde uppmärksamma det som är bra lite oftare även om det kan vara svårt. jag är så glad att ni har så mycket att vara stolta över och som ni gillar om er själva, och jag är säker på att det är fler saker som andra gillar med er!

kommentarer
Postat av: Anonym

ja, man ska vara stolt över sig själv! (: vi har olikheter på ett eller annat sett.



förresten tycker jag att det liknar dina knogjärnshalsband som du brukade göra av lera:

info.php?productsid=874" rel="nofollow">http://misssmith.se/osc/productinfo.php?productsid=874



du får stämma företaget, haha!

2008-08-11 @ 16:42:47
Postat av: Anonym

info.php?productsid=874" rel="nofollow">http://misssmith.se/osc/productinfo.php?productsid=874



funkar länken nu? XD

2008-08-11 @ 16:43:41
Postat av: Sanna

tack återigen. du är guld värd och jag älskar dig. kommer alltid göra, släpp aldrig taget? <3

2008-08-13 @ 01:58:43

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0