i need some fine wine and you, you need to be nicer

the cardigans strömmar ur högtalarna på kontoret där pappa sitter, och härifrån strömmar ingenting alls ut ur mina högtalare. det enda som hörs är knappande på tangenterna. vädret ute är inte vad som jag väntade, hade hoppats på regn och åska - en mysig söndag. men det är en blandning av mulet och blå himmel. jag orkar inte gå ut, jag släpade mig upp ur sängen vid halv fyra imorse.. idag. jag har ingen ork någonstans. och ångest ligger och gror i smyg. är otroligt sugen på socker, funderar på att gå ner till ica och köpa något eller kanske baka kladdkaka. borde inte göra något av det dock med tanke på alla jäkla komplex som jag har om mig själv. motsägelsefull? oh yeah.

kommentarer
Postat av: Anonym

ego du är som låter ditt ex lida över allt....

2008-08-04 @ 19:32:39

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0