i love my job <3

idag har varit en riktigt bra dag

trots att jag vaknade med huvudvärk och min kroppstemperatur har varierat mellan varm och kall, hostade gjorde jag mest under natten och morgonen. har huvudvärk nu också. men annars har dagen varit riktigt bra. jag har stått i daimhjulet tillsammans med två roliga pojkar, så det har inte varit en tråkig stund, särskilt inte i rastrummet - hade rast tillsammans med bland annat jane :* och sen kom björn förbi och kramade mig i hjulet och jag gick förbi när jag slutade och kramade honom! min älskling sandra och hennes familj kom förbi och spelade lite, också najs. det har varit ganska mycket folk idag, så fullt upp nästan hela tiden, och fint väder var det med.

imorgon är min sista dag på ett långt tag :( ska antagligen jobba i jul med, men det blir nog bara helger i december tror jag. kanske kan jobba lite under jullovet också. efter jobbet ska vi antagligen ut några stycken. och sen är jag ledig på måndag och då ska jag träffa några gullungar som jag inte träffat på länge!

kommentarer
Postat av: Sandra

Du är bäst, och jag ska köpa ny mobil imorgon för jag tappade min inatt :(<3

2008-08-31 @ 13:40:05
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0