i left you by the stairs with a credit card, to fill your hollow heart.

klockan är snart ett, jag tog bussen hem idag från jobbet. självklart på väg till spårvagnen kommer världens ösregn och jag blir genomblöt. så istället för att träffa skåningen idag så ska jag till honom imorgon innan jobbet :) dagen har varit väldigt bra i övrigt, ganska lugn, stängningen gick snabbt. imorgon blir det plopp som förra torsdagen - var nära på att skriva onsdagen, men det är det ju faktiskt inte. man hamnar efter i huvudet när man börjar jobba på en tisdag.

mamma kom in imorse med en lönespecifikation i handen och jag öppnade den med glädje, under juli har jag tjänat ihop 10 215 kr, vilket inte är så dåligt för ett sommarjobb. jag är stolt, det är mina egna pengar, något som jag har förtjänat. ska spara åtminstone 6000 kr och så ska jag ha lite kul för resten :D

nu är det snart dags att sova, hoppas att ni har det bra i regnet!

kommentarer
Postat av: J

10 tusen :O Ojoj! Det är inte dåligt!

2008-08-14 @ 17:29:05

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0