det har regnat hela dagen och jag tror inte att det kommer sluta.

det är så det känns! när jag kikade igenom persiennerna imorse såg jag regnet utanför, och när jag begav mig av till bussen var jag förberedd med paraplyet. sen körde självklart bussar förbi på korsvägen eftersom att alla började samtidigt och alla bussar blev fulla och inga extrabussar kom. men till slut kom vi i alla fall till skolan och hade lite religion, kommer bli kul att läsa det faktiskt. sen var det lunch och ännu mer regn, sen blev det historia. kommer bli helt okej, bästa läraren har vi fast om vi ska läsa om alla tråkiga svenska kungar och gustaf vasa som man gjorde i mellanstadiet kanske jag strejkar lite. det ville den stroppiga delen av klassen läsa om, svensk historia. nä. vi får väl se. sen var dagen slut och vi begav oss till terminalen och justine fick gå under my umbrella.

mamma kom hem bara några minuter efter mig med en kycklingbaugette från paprika. mums. jag ska skriva ett inlägg om bussar någon gång, tänkte jag.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0