det är torsdag fast det känns som tisdag

tycker jag. släpade mig upp ur sängen klockan tjugo över sju imorse, var trött som ett as - har varit konstant trött sen i måndags. vaknade några gånger under natten också. efter att ha gjort mig iordning så blev det 50 minuters bussresa till mölndal där jag träffade andrea och johan, och vi tog bussen hem till simon där vi senare mötte madde. filminspelningen var rolig som vanligt och jag fick spela den våldtagna tjejen i duschen med vinflaska i handen, najs! tillbaka till skolan och spela in några fler scener, vissa fastnade inte på kameran så vi fick göra om samma scen några gånger. en inkompetent etta förstörde ljudet på en av klippen, damn you. vi grovredigerade och spelade in våldtäktsljud - very funny. och sen tyckte vi att det räckte för dagen.

så jag åkte in till stan och träffade michelle en snabbis, hon är fin. sen sprang jag runt lite på stan och hittade både det ena och det andra och självklart hittade jag varken väska eller skinnjacka. men det får jag kanske ta imorgon, i alla fall skinnjackan och kanske den fina puffklänningen som jag såg också. lägger upp bild på det lite senare!

imorgon ska vi redigera klart filmen, ska försöka få upp den på youtube med så att andra kan få se den (:

kommentarer
Postat av: Anneli

ja, här har du en som vill se den! :D

2008-08-22 @ 18:44:47

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0