andra dagen i skolan

jag kom inte i säng förrän vid halv två ungefär, alldeles för sent. men jag fick prata av mig lite med björn, han är bra. så självklart orkade jag inte ta mig ur sängen imorse, utan funderade till och med på att sjukanmäla mig. skolka andra dagen - nä, det måste bli ändring. pappa kom in och sa att han kunde köra mig till skolan, så motvilligt steg jag upp ur min varma och mysiga säng.

förmiddagen var lite seg. för pratade vi lite om case, det som vi ska ha under projektveckorna, och kom på lite förslag om vad det skulle handla om. sen vidare till nästa rum där vi pratade om likabehandlingsplanen och sist men inte minst fick vi lite information om projektarbetet som vi ska göra i trean, det kommer vara på tre veckor intensivt, behöver inte lämna in förslag förrän 28:e november. så jag har tid på mig att tänka. har ingen aning om vad jag vill göra, de rekommenderade praktik, så vi får väl se. it, media och/eller samhäll måste det ha med att göra. sen var det lunch, träffade älsklingssandra. efter det så blev vi informerade om filmerna som vi ska göra denna veckan, delade upp oss i grupper och fick dra en lapp där det stod vad det skulle handla om. ämnet var härskartekniker, och vi har våld eller hot om våld som inriktning, så vi satt fram till tjugo i tre och gjorde storyboard - imorgon ska vi filma och jag antar att jag får agera som den utsatta tjejen.

hulesärk är det imorgon också, det ska bli kul tror jag. på vår station ska det stå en person på ena sidan och resten av klassen på den andra. någon av oss står i mitten med papper med reklamslogans på, personen ska då säga den slogan som vi håller upp, med mariekex i munnen - och så ska de andra i klassen gissa vilket företag det handlar om typ.


kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blir glad av att se dig i skolan så inget skolk okej? Kom hellre till mig och prata av dig och få kramar<3

2008-08-19 @ 17:17:41
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är med i den här videon

http://www.youtube.com/watch?v=IsX67muVNpU&feature=related

2008-08-20 @ 14:43:33

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0