vikt,

tips på hur man går ner i vikt, lagom snabbt?

kommentarer
Postat av: Anonym

ge fan i att äta bara. eller läs någon pro-ana blogg. finns en jävla massa tips i dom :)

2008-04-23 @ 17:10:12
Postat av: Amanda

Ät tre mål mat om dagen (frukost, lunch, middag), inte så stora mål.
Se till att halva talriken är fylld av sallad så att du inte får plats med så mycket annat på den.
Motionera MINST EN TIMME dagligen.
Ät inge godis eller annat onödigt socker
(oboy, sockrade cornflakes, vitt bröd osv).

Tänk också på att ju mindre du väger desto
svårare är det att gå ner i vikt!

2008-04-23 @ 18:07:51
Postat av: jessica

till anonym; jag har inte lust att dra på mig en psykisk sjukdom som bara påverkar min kropp negativt. slutar man äta helt går det illa, och även om man slutar äta helt ett tag så går man upp när man väl börjar äta.

till amanda; jag försöker äta tre mål om dagen, det blir inte så mycket - särskilt inte till lunch eftersom att skolmaten inte är någon favorit. motionera försöker jag med - och det är väl där jag borde öka takten. försöker undvika socker. jag är normalviktig så kanske att det är svårare ja.

2008-04-23 @ 19:17:51
URL: http://jessecupcake.blogg.se
Postat av: Sarah

öhh.. om man röker tappar man ju matsuget för det mesta, men det är väl inte direkt bästa sättet

2008-04-24 @ 08:15:54
URL: http://struggle.blogg.se
Postat av: Phat

Hej, har sitt dig på bilddagboken.
Du behöver absolut inte gå ner i vikt, eller jag tycker inte så. Du har den kroppen som jag aldrig skulle kunna få, jag avundas dig mycket ska du veta! Men, alla vill olika och hoppas du klarar det du eftersträvar :)

2008-05-05 @ 10:11:41
URL: http://www.phaty.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0