"to do list"

v.18 - inlämning av samhällsrapport, muntliga nyheter på engelska, 
muntligt nationellt prov i engelska. ha börjat med nytt arbete om stresshantering.
v.19 - prov om upplysningen och romantiken, troligtvis redovisning om
stresshanteringen. börja på nytt i naturkunskapen. nationellt prov i matte b.
v.20 - börja på skrivuppgift om realism/naturalism i svenska, nationellt prov
i engelska b reading&listening,
v.21 - teoriprov i idrott/hälsa.
v.22 - redovisning/inlämning av arbete i svenska & engelska, debatt i naturkunskapen.

so far.
det är en månad kvar till skolavslutningen, plus några dagar, och ändå är det ett sånt helvete framför mig. skolan har mer eller mindre sugit ut all ork som fanns i mig, jag kan varken koncentera eller fokusera överhuvudtaget. det är så mycket saker som ligger och tynger ner mig, i värsta fall kan jag väl förlänga en kurs om jag inte blir klar med något i tid för betygen.

det är tufft att gå i skolan och må psykiskt dåligt på samma gång.

kommentarer
Postat av: Liina

Vilken tur att man inte går på gymnasiet utan på världens bästafolkhögskola som inte alls har så mkt läxor och prov

2008-04-30 @ 10:24:57
URL: http://liinaisraelsson.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0