sweden to the world

en av de tre sakerna vi har hållt på med samtidigt i engelskan är något som kallas för sweden to the world, vi delade in oss i par och fick dra varsin lapp. uppdraget var att tillsammans göra en presentation om det ämnet man fick, jag och madde fick young people. trots att vi bara har jobbat med det på en lektion så har vi äntligen blivit klara.

så, imorgon ska jag hålla en presentation för halva klassen om just young people in sweden, det är kul när man får ett sånt uppdrag och kan göra det egentligen lite hur man vill. jag och madde bestämde oss för stereotyper, så vi har målat fina bilder i paint och jag har fixat en powerpointpresentation som kommer äga förhoppningsvis. talkort har jag med fixat, kommer vara nervös trots att det bara är för halva klassen.

har inte direkt lyckats komma över nervositeten som kickar in då man ska prata inför människor.

har däremot inte räknat någon matte whatsoever idag, men är ändå nöjd med min insats i engelskan. snart blir det att duscha och kanske ta och kolla på en film eller nått (:

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0