det blev en trevlig valborg,

trots att den inte varade så länge!

på bussen dit klirrade det i påsarna från systembolaget som människor gick och bar på här och där. jag hoppade av vid linnéplatsen och vandrade bort till azaleadalen där sanna fick hitta mig eftersom att chansen att jag skulle hitta henne var relativt liten. vi satt och grillade en stund med lite trevligt folk, polisen kom förbi och en nyöppnad aquatini fick hällas ut i gräset. sedan tog vi oss till den stora brasan där vi satte oss ner på en filt och hade det mysigt. träffade simon på vägen och fick en mysig kram som vanligt. när klockan var på väg att slå elva bestämde jag att bege mig hemåt, hann några meter innan jag träffade på en ganska full och ytterst roande klasskompis. underbart! sedan fick jag stå upp på en fullknökad spårvagn som tog extra tid på sig, missade bussen med 4 minuter och fick sitta och vänta på nästa. på bussen hem hängde stanken av öl tungt i luften. men i helhet, en mycket trevlig kväll med trevliga personer som jag har saknat!

förövrigt firar jag och en viss björn två år på denna valborg, en björn som jag inte har träffat på evigheter dock. och valborgen kan väl knappast jämföras med förra årets då man träffade på vänner och bekanta så fort man vände på huvudet. men jag är nöjd (:

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0