att inviga en blogg.

och så var det äntligen dags, jag har funderat på det här länge - att starta en blogg, en ny blogg det vill säga. har haft ett konto här ett tag, första bloggen fungerade inte riktigt. sen dess har jag startat två nya bloggar, en på blogspot och en på tjejsajten. den förstnämnda är personligt inriktad och fylld med tankar och känslor och den andra är en modeblogg.

jag är en tänkare. jag tänker alldeles för mycket på allting. och det bästa att göra är att skriva av sig, något som jag tänkte göra i den här bloggen. skriva om det mesta som rör omvärlden, allt från miljöproblem till vadvetjag! så, vi får helt enkelt se hur det går :)


kommentarer
Postat av: Anneli

skulle man kunna få länken till din modeblogg? :)

2008-04-08 @ 18:38:32
URL: http://ladytron.blogg.se
Postat av: Anonym

eller jag hittade den nu ,haha

2008-04-08 @ 18:39:14
URL: http://ladytron.blogg.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0