ännu en vanlig dag,

vi började klockan 9 imorse, vilket var skönt, släpade mig upp vid halv 8 och stack sen iväg till skolan. jag har skolkat en lektion under de senaste tre veckorna. det kanske inte är så imponerande, men jag har varit riktigt nere och min kärlek till skolan existerar inte. lite duktigt kan man tycka i alla fall.

det var resursdag idag, och de flesta var lediga, förutom vi som blev inkallade till att ha livskunskap. en ytterst seg dag må jag säga. fanns väl några helt okej stunder, men i längden - nja, hade hellre velat vara ledig. men närvaro, som närvaro. man insåg, eller ja, snarare stärkte sin uppfattning om hur omogna killarna verkligen är. alla fyller arton, om de inte redan har gjort det, och ändå beter dem sig som.. jag vet inte vad. finns väl några få fall, där de har växt upp, men som sagt - de är få!

just nu sitter jag här, framför en datorskärm, när solen skiner ute på den blåa himlen. jag har huvudvärk/migrän, ska ta mig en tablett var det tänkt och äta något - för jag är förbaskat hungrig. blir kanske en promenad idag om jag känner för det.

heidoheido.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0