biljetter till hurricane är fixade :D

för det första: jag har ingen aning om vart i tyskland det ligger
för det andra: det enda jag kan på tyska är guten tag och ich heisse/bin

men vad gör det? jag åker med några vänner som förhoppningsvis kan lite tyska.. eh. vi hade tänkt åka till roskilde egentligen, men där har de inte släppt några bra band än! så det blev hurricane istället. det viktigaste är ju att det kommer bli fett najs. men hur kan man inte åka när följande band ska spela:
foo fighters, blink 182, all time low, arctic monkeys, my chemical romance, jimmy eat world, band of horses, bright eyes, sum 41..

är lite sugen på peace&love också, fast de som jag vill se mest spelar ju på hurricane, så det gör inte så mycket!


kommentarer
Postat av: Linnea

åh!!! ..får man åka med?

2011-03-29 @ 08:28:00
Postat av: sofia

var på en festival i tyskland förra året och jag kunde ungefär lika mycket (plus sieg heil). det gick asbra! jag campade iofs med svenskar och det fanns folk från hela världen där, men de flesta tyskar snackar engelska rätt bra. ibland är dom jävligt jobbiga och svarar på tyska, men då brukar jag svara på svenska så då brukar dom byta till engelska. men ahh, det ska nog inte vara några problem!

2011-03-30 @ 16:10:28
URL: http://talk-dirty-to-me.tumblr.com/
Postat av: Emma

åhå va gött!

Arctic Monkeys är så jävla bra live också, lyllos.

2011-03-30 @ 17:21:42
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag var också på festival i tyskland i somras :) Man klarar sig helt okej på engelska, även om det kan vara lite trixigt. Dessutom, förvänta dig att all info på festivalområdet är på tyska, det var det iaf på Rock am ring. Så man fattade inget + att alla vakterna skrek saker till publiken på tyska som man inte fattade x) Var lite jobbigt, haha.

2011-04-01 @ 16:15:17
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0