hjälp.

från sverigedemokraterna i riksdagen på facebook.

"Vart är din dotters våldtäktsman ifrån? De som person rånar dina barn? De som mördar pensionärer för att få respekt? Vilka är det som mördar för heder? Vart är de som kastar sten på brandkåren ifrån? Vart kommer de som rånar och misshandlar gamla i hemmet ifrån? Vilka tömmer djur på blod medan de fortfarande lever? Visst vore livet tråkigt utan invandrare? Tänk innan ni röster vilka har skapat det här samhället? Vilka har styrt landet i 80 år och låtit det bli såhär? För förändring rösta Svenskt!"

"Har man begått et grovt brott som en våldtäckt t.ex ska man utvisas ur landet direkt efter dommen ,varför ska det drabba skattebetalarna. Missbrukas våran gästfrihet så sänd tillbaks dom där dom kommer ifrån . Går säkert att göra avtal med rwespektive hemland."

"Vi svenskar kan inte få någon ro så länge invandrarna får fortsätta att välla in och gro, svi svenskat har snart ingen mat för alla våra pengar går till våran stat, så rösta på sverigedemokraterna för att göra vårt land till en ren och fin zon"

"Jag och 2 kompisar blev rånade igår i centralstationen i Göteborg,jävla blattar som vanligt ut med PACKET!!!"

är det bara jag som blir rädd för den här främlingsfientliga idiotin som finns bland så många svenskar - äckliga och outbildade? sen är det bara lite tragiskt att ungefär hälften av alla som skriver på deras logg stavar fel.

kommentarer
Postat av: Anonym

usch, sitter seriöst här och är nära på att både börja gråta och att börja skratta - vet inte vad man ska göra. det är så jävla äckligt.

ligger det i en irakiers (t.ex.) blod att mörda, våldta och vandalisera? NEJ, det är sjukt många som vänder sig till kriminaliteten för att de inte ser någon annan utväg, för att deras uppväxt varit förjävlig, osv, finns en massa olika anledningar och dessa anledningar är bara detta jävla lands fel! för att staten misslyckats med att ta hand om dem, välkomna dem in och hjälpa dem! känner man sig inte välkommen och känner man sig dessutom HATAD av såna här jävla idioter, alltså, det funkar inte.

och vem fan har sagt att vi har mer rätt att leva i det här landet än någon annan? blir så JÄVLA äcklad och trött av allt snack om "vårat land". vårat jävla land hit och dit, jag kunde inte bry mig mindre om jag var svensk eller inte. för vad hade det varit för skillnad på MIG om jag var svensk eller inte?

skillnaden hade varit att om jag varit någon annan stans ifrån hade jag inte blivit lika accepterad.

att vissa i det här landet har det dåligt ställt har inte med invandring att göra, det har att göra med att KLASSKILLNADERNA växer för varje jävla dag och det är DÄR man måste börja. det finns ingen rättvisa i ett samhälle med sådana här klyftor.

2010-09-15 @ 10:44:06
Postat av: Anonym

så, nu fick jag skriva av mig lite, hade kunnat fortsätta hela dagen men det hinner jag inte.

2010-09-15 @ 10:45:05
Postat av: Emma

tycker detta är så obehagligt och fel det kan bli.

2010-09-15 @ 11:23:47
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: Linda

Allt det här är så sinnessjukt! Fan, jag vet inte ens vad jag ska säga - förutom att jag hatar SD..

2010-09-15 @ 12:52:13
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Fyfan vilka människor det finns :/

2010-09-15 @ 14:24:10
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: sandra

slutade läsa efter "dommen"...

2010-09-15 @ 14:31:51
Postat av: Annie

alltså hahah..orkar inte.

undra hur många sverigedemokrater vi går förbi varje dag. sjukt.

2010-09-15 @ 15:45:56
URL: http://anniebrandelid.blogg.se/
Postat av: linn

haha. kan du sluta skriva om sverigedemokraterna? börjar bli lite uttjatat. fast visst är det kul att se vilka folk som kan behärska sig och inte snackar skit om andra partier, eller river ner varandras valaffischer. det finns säkert lika många som tycker att du har en skev syn, acceptera att människor har olika åsikter.

2010-09-15 @ 21:06:53
Postat av: linn

angående den första kommentaren; det är inte bara invandrarna som inte känner sig accepterade eller hatade. även jag som är svensk känner mig hatad, av invandrarna. med deras ständiga patetiska kommentarer.

2010-09-15 @ 21:10:20
Postat av: alexandra

jag har blivit förföljd, förföljd igen & nertvingad i en källartrappa mitt i natten, blivit sexuellt trakasserad, blivit kallad äcklig för att jag är svensk, & fått snuskkommentarer & blickar kastade mot mig miljoner gånger, av invandrare. så tänk efter en gång till på varför vissa människor faktiskt håller med om SD åsikter.

och nej, jag är varken rasist eller sverigedemokrat men håller med SD om vissa punkter, samtidigt som andra punkter är helt sinnessjuka. precis som med ALLA andra partier.

2010-09-15 @ 23:40:10
URL: http://wildenwasted.com
Postat av: Emma

Bara för att man råkat ut för övergrepp eller annat brott, där förövaren haft invandrarbakgrund, betyder det inte att man kan köra ut eller klanka ner på en hel folkgrupp. Det är individer, och människan i helhet man skådar. Det är ungefär som att argumentera för att vara misantrop "ja, men en människa mördade min mamma. därför suger människor" hm? flummigt exempel måhända, men jag tror poängen sverigedemokrater överlag faktiskt missar, är att invandrare inte gör sig skyldiga till fler brott än människor från svensk härkomst. Om man nu får fram en statistik där det visas att majoriteten ÄR invandrare, är det istället då läge att titta på omständigheterna, koppla samman och kritiskt granska detta, innan man lägger skulden på en hel folkgrupp.



Gah.

2010-09-16 @ 00:25:52
URL: http://twitter.com/ifeellikepdiddy
Postat av: Anonym

jävligt bra skrivet av denne emma!



tänkte även svara "linn"; att säga vad man tycker ang. ett parti är väl förfan en demokratisk rätt? att säga emot är precis lika demokratiskt som att tycka något. får man tycka får man därmed också tycka emot. antar att du är en av dem som tycker det är odemokratiskt att demonstrera också. kan ju undra om de som tycker det vet vad demokrati är, haha.

2010-09-28 @ 22:11:31
Postat av: Anonym

"Bara för att man råkat ut för övergrepp eller annat brott, där förövaren haft invandrarbakgrund, betyder det inte att man kan köra ut eller klanka ner på en hel folkgrupp. Det är individer, och människan i helhet man skådar."

sant sant



men om ni som vill skicka ut invandrare för att dom är "idioter" osv. kan vi lika väl skicka ut alla svenskar då och dra alla över en kant och säga att svenskar våldtar våra barn

2011-03-15 @ 10:30:59

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0