a thousand houses long

idag drog jag mig upp ur sängen tjugo i åtta. var på liseberg vid nio. nmi-möte (nöjd medarbetarindex) - som varade fram till halv fyra. vi klämde ju självklart in lunch - thaaii - och en liten fikapaus. det gick verkligen jättebra och nästan alla kom med bra idéer. möte nästa vecka också. man känner sig lite viktig nu.

sen har jag varit på kurs, fortfarande rörande bipoläritet och depression. riktade in sig på fysisk aktivitet, arbetsterapi och lite sånt. intressant! det var min spännande dag :) någon som gjort något kul idag?

kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag har bara skrivit ett personligt brev till Liseberg i hopp om att få jobb där när ni söker :P

2010-11-17 @ 21:59:31

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0