year one

såg year one igår med jack black och michael cera. hade inga höga förväntningar alls så jag blev faktiskt lite förvånad när det visade sig att filmen inte sög så mycket som jag trodde. jag skrattade till och med en del åt några av skämten. michael cera är hilarious, det är han som är med i superbad och juno. olivia wilde från bland annat o.c och house är med på ett hörn. det kräver nog att man har ganska låg humor om man ska tycka om den här filmen. härligt att dom vågar driva med religion. den är rolig stundtals men också rejält överdriven.
betyg: 2/5


kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Åhh tack så mkt ! :) Och jag är fortfarande kär i din header... (A)

2009-09-15 @ 14:16:10
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Jsfne

Åh, kommer ihåg när jag tittade på den på bio med pojkvännen, skratta så jag grät vid ett tillfälle <3

2009-09-15 @ 18:11:54
URL: http://enfsj.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0