whale wars

love it. vill också vara med och jaga japaner.

varför dödar man massa valar? blir så jävla arg och ledsen. önskar att någon kunde rada upp de där japanerna som gör det och sen skjuta dom i huvudet. underbart att det finns människor som gör allt de kan för att stoppa det. som räddar valar på riktigt. önskar att politiker kunde ta sånt här på större allvar och verkligen se till att stoppa dödandet av oskyldiga djur, skövling av regnskogar, tjurfäktning och liknande.

när jag blir stor vill jag rädda världen. rädda naturen och rädda djur. jag vill göra skillnad. men vad ska jag jobba med? jag vill jobba med film också, tror jag. vi får se. när jag får fast inkomst ska jag bli djurfadder. finns mycket att tänka på.


kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

du kan ju göra värsta konstroversiella filmen, typ planet earth, och ställa upp i presidentvalet i usa? :D

2009-11-20 @ 12:23:34
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Usch jag blir helt ledsen i hjärtat när jag ser sånthär, jag vill också göra något! För övrigt tycker jag om din blogg och du är typ världens sötaste människa så jag kommer aldrig sluta besöka =)

2009-12-29 @ 22:57:49
URL: http://nooffence.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0