det är sällan man uppskattar saker så mycket..

bara att få tvätta händerna i ett handfat med tvål och vatten är fantastiskt!

nu är jag hemma, efter en hel vecka fpå hultsfredsfestivalen. sova i tält och dricka alkohol. har träffat hur många underbara människor som helst. både nya och gamla vänner. jag har varit glad hela veckan mer eller mindre, och trots att en viss person var där kunde inte den personen förstöra min vecka :) jag har fått spendera en hel vecka med mina gullungar. har fått träffa nya människor som förhoppningsvis kommer stanna kvar i mitt liv ett tag till. jag har fått se the killers live. det är ganska så oslagbart, och att komma hem känns lite ledsamt. nu behöver jag en dusch - har inte duschat sen i måndags, och jag luktar jord och har hela kroppen fylld med spritpenna, smuts och blåmärken.

börjar jobba imorgon och gothia cup börjar, det kommer att bli lite kaos men det kommer nog att gå. har fått min lönespec med - 600 spänn för en dag! slog förövrigt mitt taco-rekord som var på fem stycken och lyckades trycka i mig sju innan jag kände att det var nog!

kommentarer
Postat av: fia

jag kulle ju hälsa på lisse, men eftersom gothia sabbade allt så pallade vi inte. :<

2009-08-06 @ 13:41:08
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0