lite mer svar på frågorna :)

du som har så förbaskat mycket kläder,
du lär väl ska rensa garderoben någon gång..
och ge oss chansen att köpa lite av det? :)

det är mycket möjligt att jag ska rensa gaderoben snart! och om jag gör det lovar jag att ge er chans att köpa något om det nu finns något vettigt där. haha.

Skulle inte du kunna tipsa om lite bra "bas"-smink? Typ, foundations, puder, concealer, rouge osv.. Skulle vara kul :)

personligen så tycker jag att produkter från make up store är bra, särskilt concealern! sen är det ju inte jättebilligt kanske men jag ser det som en investering. frågar man om hjälp så är dom jättetrevliga och kan ge bra tips! men sen tycker jag att loreal, maybelline och isadora gör jättebra smink också :) använde mest foundation från loreal tidigare, true match - bra budgetalternativ. sen älskar jag smashbox photofinish primer. rouge och puder använder jag knappt om jag ska vara ärlig, måste köpa det snart. då blir det nog från make up store.

Hur känns det att vara lite av en "bilddagboken-kändis" eller vad man ska kalla det?;D

haha, alltså grejen är att jag har lite svårt att förstå det hela. varför vill folk kolla på mina bilder och varför vill folk läsa min blogg? jag ser inte mig själv som "bdb-kändis" så jag vet inte hur det känns! men det är ju kul att folk uppskattar ens bilder och så :)

vad använder du för kamera till dina videobloggar och sånt?
min canon ixus 95is :)


hello! haru nånsin känt att, "shit, jag är verkligen snyggast i världen?!" eller "herregud, jag måste vara den fulaste i universum. fyfan vad hemsk jag ser ut"?

vissa dagar känner man sig så jävla söt/snygg men majoriteten av dagarna vill jag knappt kolla mig själv i spegeln. får ångest. tror alla kan känna så ibland!

kan du inte berätta vad som hände mellan dig och din förre kille, marcus tror jag han hette?

det hände väl egentligen inte särskilt. jag ville inte bli ihop med honom från början pga att han bodde så långt bort, men han sa att han skulle flytta ner. det blev aldrig av.. ja. sen fanns det väl en hel del andra anledningar också. känner inte för att skriva det här dock.

Hur orkar du verka vara så positiv utåt, när du, av bloggen att döma, mår dåligt? Det är starkt.

jag vet faktiskt inte, men det tar verkligen på krafterna. en dag på jobbet kan vara hemsk om jag mår riktigt dåligt inombords. antar att jag oftast försöker trycka ner all ångest och alla känslor tills jag är ensam. mitt humör kan svänga ganska rejält med. vissa stunder är jag helt pepp och andra så vill jag bara lägga mig ner och dö. sen är jag nog inte jättepositiv utåt hela tiden heller. jag gör mitt bästa helt enkelt.

ska svara på resten av frågorna lite senare <3


kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

du svarar så bra!

2009-12-19 @ 19:47:50
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0