jag måste sluta skolka

när man väl har börjat är det svårt att sluta

fast nu är det ju så att jag har stannat hemma främst på grund av att jag inte har mått så bra, eller att jag inbillar mig att jag inte mått så bra. så blev det även idag, och nu är det tredje dagen som jag struntar i skolan. jag forsätter drömma absurda drömmar och börjar undra om jag går på något.

ska väl försöka plugga lite historia idag eftersom att vi har prov på onsdag. läsa gullivers resor och skriva anteckningar inför realism/naturalism-provet kan nog vara bra också. inte vara för överambitiös.

kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilket skämt och du trodde de skulle bli bättre för de tog slut med Charlie.

2008-09-15 @ 18:28:06
Postat av: jessica

du är ett skämt. pöss.

2008-09-15 @ 21:33:29
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: P.

äter du fortfarande atarax? när jag gjorde det så började jag drömma helt sjuka saker. så om du fortfarande äter dom,kanske du ska byta till något annat :/

2008-09-16 @ 11:42:07
Postat av: Anonym

alltså, jag har inte tagit en atarax på hur länge som helst. även om jag borde eftersom att jag får lite ångest och inte kan sova alls då och då. men svar nej.

2008-09-16 @ 16:52:25

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0